Internet, marketing a media
Proč velké společnosti neumí sociální sítě a co s tím?
04.12.2012 20:42
Podle průzkumu společnosti Genesys, která podrobně analyzovala webové stránky firem z Fortune 500, více než polovina těchto firem nezvládá práci se sociálními sítěmi. Na svých webových stránkách často ani neuvádí kontakt na jejich Facebook či Twitter. Navíc velký počet těchto společností, když už pochopí, jak důležité je na sociálních sítích být přítomen, realizují zde pouze klasickou marketingovou "masáž".
Vypadá to tedy, že řada i těch největších a nejůspěšnějších společností si se sociálními sítěmi neví rady. Když zákazník hledá kontakt na danou společnost, tedy chce poradit, získat informace či sdělit svůj požadavek, příliš často je zcela bezradný.
Manažeři velkých firem vnímají sociální sítě spíše jako riziko, než skvělou příležitost. Pak se ale nesmí divit, že zákazníci či potenciální zákazníci odcházejí ke konkurenci, která na sociálních sítích je a především zde umí komunikovat.
Pokud snad i vaše společnost patří mezi ty, které na sociálních sítích tápou a potřebují poradit a pomoc, možná je nejvyšší čas využít tento kontakt.
Zdroj: Genesys, ICTrevue
Jan Hýsek, jh(z)akciecz.com
Doporučení
Product placement, který stojí za to
Vedení účetnictví a daňová evidence profesionálně
Kontaktní čočky od profesionálů a pod jejich dohledem
EASTWANDER obytné vozy umí
Využijte Hýskův reklamní systém a popožeňte Váš byznys, ať už se věnujete čemukoliv.
—————
Novinky
—————
Trendy: Facebook je Googlem včerejška
—————
Displej reklama má potenciál 200 miliard dolarů
—————
The Huffington Post aneb noviny "všech" pro všechny
—————
Informace pro návštěvníky
—————
Webová prezentace byla spuštěna
—————