Internet, marketing a media


Proč velké společnosti neumí sociální sítě a co s tím?

04.12.2012 20:42

 

Podle průzkumu společnosti Genesys, která podrobně analyzovala webové stránky firem z Fortune 500, více než polovina těchto firem nezvládá práci se sociálními sítěmi. Na svých webových stránkách často ani neuvádí kontakt na jejich Facebook či Twitter. Navíc velký počet těchto společností, když už pochopí, jak důležité je na sociálních sítích být přítomen, realizují zde pouze klasickou marketingovou "masáž".

Vypadá to tedy, že řada i těch největších a nejůspěšnějších společností si se sociálními sítěmi neví rady. Když zákazník hledá kontakt na danou společnost, tedy chce poradit, získat informace či sdělit svůj požadavek, příliš často je zcela bezradný.

Manažeři velkých firem vnímají sociální sítě spíše jako riziko, než skvělou příležitost. Pak se ale nesmí divit, že zákazníci či potenciální zákazníci odcházejí ke konkurenci, která na sociálních sítích je a především zde umí komunikovat. 

Pokud snad i vaše společnost patří mezi ty, které na sociálních sítích tápou a potřebují poradit a pomoc, možná je nejvyšší čas využít tento kontakt.

Zdroj: Genesys, ICTrevue

Jan Hýsek, jh(z)akciecz.com

 

 

 

Doporučení

Product placement, který stojí za to

Vedení účetnictví a daňová evidence profesionálně

Kontaktní čočky od profesionálů a pod jejich dohledem

EASTWANDER obytné vozy umí

Přidat odkaz

 

 

 

Využijte Hýskův reklamní systém a popožeňte Váš byznys, ať už se věnujete čemukoliv.

Přidat.eu záložku

—————

Zpět


Novinky

16.09.2011 02:35

Tipy: Vlastní web zdarma

Vlastní internetové stránky zdarma Vytvořit si vlastní webové stránky s pomocí aplikace webnode.cz vám mohu vřele doporučit. I tento server běží na systému Webnode. Je to jednoduché, doslova intuitivní, zvládne to snad každý. Není se čemu divit, že aplikaci Webnode využilo již několik milionů...

—————

16.09.2011 02:27

Trendy: Facebook je Googlem včerejška

Facebook je dnes Googlem včerejška   Facebook se stal nejnavštěvovanější stránkou roku 2010 a překonal Google. Obě firmy si začínají stále více lézt do zelí. Stává se z Googlu něco, čím je dnes Microsoft a přebírá Facebook jeho roli? Facebook už je ve Spojených státech...

—————

16.09.2011 02:01

Displej reklama má potenciál 200 miliard dolarů

Google: Displej reklama má potenciál 200 miliard dolarů Až 200 miliard dolarů by podle Googlu mohl ročně generovat trh s display reklamou. Říká to alespoň jeho viceprezident pro tento reklamní formát Neal Mohan. Klíčem je podle něj vybudovat platformu, která by internetovou display reklamu...

—————

16.09.2011 01:45

The Huffington Post aneb noviny "všech" pro všechny

The Huffington Post aneb noviny "všech" pro všechny Ariana Huffington   Jedná se o zpravodajsky zaměřenou americkou webovou stránku, která je založena na bázi obsahu generovaného převážně různými bloggery a publicisty. De facto se tak jedná o platformu, na níž mají tito přispěvatelé...

—————

15.09.2011 23:06

Informace pro návštěvníky

Pro automatickou distribuci článků můžete využít RSS kanály.

—————

15.09.2011 23:05

Webová prezentace byla spuštěna

Dnes byla spuštěna naše nová webová prezentace.

—————