Internet, marketing a media


Proč velké společnosti neumí sociální sítě a co s tím?

04.12.2012 20:42

 

Podle průzkumu společnosti Genesys, která podrobně analyzovala webové stránky firem z Fortune 500, více než polovina těchto firem nezvládá práci se sociálními sítěmi. Na svých webových stránkách často ani neuvádí kontakt na jejich Facebook či Twitter. Navíc velký počet těchto společností, když už pochopí, jak důležité je na sociálních sítích být přítomen, realizují zde pouze klasickou marketingovou "masáž".

Vypadá to tedy, že řada i těch největších a nejůspěšnějších společností si se sociálními sítěmi neví rady. Když zákazník hledá kontakt na danou společnost, tedy chce poradit, získat informace či sdělit svůj požadavek, příliš často je zcela bezradný.

Manažeři velkých firem vnímají sociální sítě spíše jako riziko, než skvělou příležitost. Pak se ale nesmí divit, že zákazníci či potenciální zákazníci odcházejí ke konkurenci, která na sociálních sítích je a především zde umí komunikovat. 

Pokud snad i vaše společnost patří mezi ty, které na sociálních sítích tápou a potřebují poradit a pomoc, možná je nejvyšší čas využít tento kontakt.

Zdroj: Genesys, ICTrevue

Jan Hýsek, jh(z)akciecz.com

 

 

 

Doporučení

Product placement, který stojí za to

Vedení účetnictví a daňová evidence profesionálně

Kontaktní čočky od profesionálů a pod jejich dohledem

EASTWANDER obytné vozy umí

Přidat odkaz

 

 

 

Využijte Hýskův reklamní systém a popožeňte Váš byznys, ať už se věnujete čemukoliv.

Přidat.eu záložku

—————

Zpět


Novinky

10.02.2012 01:01

Top 10 nejdůležitějších lidí ze Silicon Valley

Pořadí Jméno Firma 1 Steve Jobs Apple 2 Larry Page Google 3 Tim Cook Apple 4 Vic Gundotra Google 5 Jack...

—————

04.02.2012 13:54

Reklama v radiu

Proč inzerovat v radiu Radio je médium masového zásahu  poslouchá jej téměř 85% populace ČR postoj posluchačů k radiu se dlouhodobě nemění (podíl posluchačů a délka poslechu) Radio je selektivní médium, které umožňuje přesné zacílení cílových skupin  zacílení je možné...

—————

29.01.2012 23:10

Barvy v reklamě a jak s nimi pracovat

Barvy v reklamě a jak s nimi pracovat   Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.

—————

29.01.2012 22:21

Babišův týdeník dosáhne až milionového nákladu

Plánovaný tištěný náklad u připravovaných regionálních týdeníků Andreje Babiše může být až jeden milion kusů. Masivnost projektu regionálních týdeníků, které chystá Andrej Babiš, může dosáhnout až 1 milionu výtisků, naznačují informace MediaGuru.cz. Babiš začne 8. března vydávat nové regionální...

—————

23.01.2012 21:19

Testuji tumblr.com. K čemu je to dobré?

Máte někdo zkušenost s aplikací tumblr.com? Právě jsem si cvičně vytvořil svoji stránku na tumblr.com a zkouším k čemu to je dobré: https://hysek.tumblr.com/ Jan Hýsek   Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.

—————

20.01.2012 00:08

Hradecký deník na svých lžích trvá. Neomluvil se mi

Tak jak jsem předpokládal, omluva za lži v Hradeckém deníku nepřišla. Tak nic. A že nechávám pozdravovat v místní buňce ODS. Ať žijí nezávislá media :D Jan Hýsek   Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.

—————

12.01.2012 23:35

Hradecký deník uvádí nepravdivé informace o mém serveru Doma v Hradci

12.1.2012 vyšel v Hradeckém deníku na titulní stránce článek "Hospodařit šéf artkina neumí". Hradecký deník zde doslova uvádí to, že ředitel artkina Centrál použil finanční prostředky určené k provozu kina na úhradu domény a provozu serveru politické strany Doma v Hradci. A deník tímto dokládá...

—————

06.01.2012 15:15

Tomio Okamura je marketingový guru

Tomio Okamura je pro mne po posledních pár týdnech marketingový guru. Strhnout na sebe takovou pozornost, vesměs pozitivní reakce a přitom zcela zadarmo, to je husarský kousek! To je jedno jestli mu ta volba vyjde nebo ne. On je přeci primárně byznysmen. Tomio, klobouk dolů. A každopádně držím...

—————

04.01.2012 07:40

Naše internetové stránky rostou jako z vody! Poprvé přes 2000 návštěv za den

Server Akciecz.cz překonal poprvé 2000 návštěv za den a to 1.1.2012 a konkrétně to bylo 2175 návštěv. Děkujeme za přízeň a přejeme vše nejlepší do roku 2012! :-)   Čtěte také: Server Akciecz.cz roste meziročně o 73 a 404%!   Využíváme První CZ reklamní systém pro...

—————

02.01.2012 07:47

Server Akciecz.cz roste meziročně o 73 a 404%!

Našim inzerentům děláme radost. Třebaže návštěvnost Akciecz.cz meziročně výrazně roste, ceny za inzerci zůstávají stejné! Je to náš dárek do nového roku 2012.     Statistika Akciecz.cz: Akciecz.cz Prosinec 2010 Prosinec 2011 Změna v...

—————