Internet, marketing a media


Babišův týdeník dosáhne až milionového nákladu

29.01.2012 22:21

Plánovaný tištěný náklad u připravovaných regionálních týdeníků Andreje Babiše může být až jeden milion kusů.
Masivnost projektu regionálních týdeníků, které chystá Andrej Babiš, může dosáhnout až 1 milionu výtisků, naznačují informace MediaGuru.cz. Babiš začne 8. března vydávat nové regionální týdeníky, kterými chce postupně zaplavit republiku. Společnost AGF Media, která za vydáváním týdeníků stojí, však zatím nechce uvolňovat žádné informace nad rámec těch, které poskytla na začátku ledna.

Regionální týdeníky s předpokládaným názvem 5+2 dny, které mají zahájit nejprve v Plzeňském kraji a postupně se rozšiřovat do celé republiky, budou distribuovány zdarma do schránek obyvatel a pomocí distribučních stojanů. Podle neoficiálních informací se počítá s rozsahem přes 30 stran včetně TV programu. Týdeník má být mutován v 76 verzích.

Pokud se informace o cílovém nákladu 1 mil. výtisků potvrdí, zařadí se Babišovy týdeníky k nejrozsáhlejším regionálním tiskovým projektům v Česku vůbec.

Přestože AGF chce vybudovat podobnou strukturu, jakou mají regionální deníky Deník vydavatelství Vltava-Labe-Press, svým konceptem se Babišův projekt nejvíce podobá týdeníkům Sedmička a bude tedy přímou konkurencí těmto titulům.

Otázkou je, jak rychle bude postupovat rozšiřování týdeníků po jednotlivých krajích České republiky. Je zjevné, že tituly mají pomoci Babišovi a jeho politické iniciativě Ano 2011 v parlamentních volbách v roce 2014. Před zahájením příprav vlastního projektu se Babiš podle neoficiálních informací zajímal o koupi regionálních Deníků, ale i vydavatelství Mladá fronta, které je vydavatelem Sedmičky.

Zdroj: mediaguru.cz

 

Komentář Jana Hýska:

Mít vlastní medium s velkým zásahem populace je samozřejmě terno. Panu Babišovi tleskám. Podle informací z tisku měl pan Babiš také zájem koupit projekt Sedmička, ale nedošlo k dohodě. Sedmička je téměř identický formát jako chystaný Babišův týdeník a tak se nyní v Sedmičce asi hodně zapotí, bude to přímá a tvrdá konkurence. Možnosti pana Babiše jsou značné a především na tom projektu nemusí (nepotřebuje) vydělat.

 

Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.

Přidat.eu záložku

—————

Zpět


Novinky

17.05.2013 15:17

CPT model má pro inzerenty značné výhody

Inzerovat na akciecz.cz je podstatně výhodnější než na jiných finančních serverech. Zobrazení vašeho banneru jednomu čtenáři vás stojí zlomek toho, co zaplatíte na finančních serverech akcie.cz, penize.cz, finance.cz a dalších. Zatímco jinde nabízejí CPT v řádu stovek, my od dnešního dne nabízíme...

—————

14.02.2013 09:01

Položte dotaz očnímu lékaři v on-line oční poradně

Před pár měsíci jsme s panem primářem oční kliniky v Pardubicích Kordou spustili velmi užitečný web - oční poradnu https://www.ocniradce.cz/. Pokud máte nějaké potíže se zrakem, tak je nyní možné zde přímo online zadat váš dotaz, který odejde přímo do oční kliniky a následně vám bude na váš e-mail...

—————

06.02.2013 02:25

Internetové projekty - dražby a nákupy úspěšných online projektů v ČR

Svět přináší podnikatelům každý den nové podnikatelské příležitosti. Koncem roku 2012 jsem dostal nápad vydražit a prodat svůj již zavedený finanční server Akciecz.cz. Zadařilo se a byl vydražen za 350.000,-Kč. Realizace prodeje probíhá v těchto dnech. Zorganizovat tuto veřejnou aukci nebylo zase...

—————

02.01.2013 00:50

CzechNet má již 1 milion zobrazených stránek měsíčně

  Síť CzechNet.org je sítí padesáti převážně obsahových serverů. Jako celek dosáhla v měsíci prosinci 2012 milionu zobrazených stránek měsíčně (přesně 999.055). Jedná se o 42% nárůst oproti poslednímu měření v 8/2011.    Výsledky naměřené za prosinec 2012: Zobrazené...

—————

04.12.2012 20:42

Proč velké společnosti neumí sociální sítě a co s tím?

  Podle průzkumu společnosti Genesys, která podrobně analyzovala webové stránky firem z Fortune 500, více než polovina těchto firem nezvládá práci se sociálními sítěmi. Na svých webových stránkách často ani neuvádí kontakt na jejich Facebook či Twitter. Navíc velký počet těchto...

—————

27.11.2012 11:50

Můj článek si včera přečetlo více než 11.000 lidí a dali mu 2.700 "like"

Článek 13 důvodů proč Vladimír Franz vyhraje prezidentskou volbu měl včera velký úspěch. Přivedl více než 11.000 návštěvníků a zejména počet "like", kterých je aktuálně 2.700, je zcela nečekaný a na tuzemském internetu se jen tak nevidí. Zásluhu na tom měl zejména fakt, že skupina Vladimír...

—————

21.10.2012 23:48

Vyřešte něco velkého, a obchodní model se najde sám

Rozhovor s celkem geniálním pánem, který se zaměřuje na podporu a motivaci začínajících podnikatelů a startupů najdete zde. Vybírám jeden zajímavý odstavec z článku: Změny jsou potřebné především v mysli lidí a v podpoře podnikatelů. Selhání je v Evropě bolestné a pokořující, zatímco v...

—————

04.10.2012 01:25

Rozhovor se zakladatelem serveru Akciecz.cz

Otázky klade Michal Černocký a odpovídá Jan Hýsek 1) Jak dlouho Vám trvalo vybudovat finanční server AkcieCZ.cz? Pracuji na tom 4 roky. Ale dnes už to skutečně není práce pouze jednoho člověka. Jsme 3 redaktoři a celkem nás je 18 bloggerů. Jistě, i zde platí tzv. Paretův princip, který říká,...

—————

29.09.2012 02:22

Google změřil ROPO efekt v českém prostředí

Co je to ROPO efekt? ROPO efekt (research online, purchase offline), neboli vyhledávání informací o produktech a službách na internetu a jejich následný nákup v kamenných prodejnách, zatím v Česku nebyl nijak změřen. Nově se o to pokusily Google s klientem Vodafone a s výzkumnou agenturou...

—————

04.09.2012 22:27

Vychází mi článek v měsíčníku pro podnikatele

Právě mi vyšel dvoustránkový článek v měsíčníku pro podnikatele OBCHOD a FINANCE. Název článku: Pověst pod palbou internetu. Ročník 9 srpen 2012 strana 24-25. Info pro podnikatele - cena je 39 Kč Jan Hýsek, jh(z)akciecz.com       Doporučení Zapojte se do aukce...

—————