Internet, marketing a media
Babišův týdeník dosáhne až milionového nákladu
29.01.2012 22:21
Plánovaný tištěný náklad u připravovaných regionálních týdeníků Andreje Babiše může být až jeden milion kusů.
Masivnost projektu regionálních týdeníků, které chystá Andrej Babiš, může dosáhnout až 1 milionu výtisků, naznačují informace MediaGuru.cz. Babiš začne 8. března vydávat nové regionální týdeníky, kterými chce postupně zaplavit republiku. Společnost AGF Media, která za vydáváním týdeníků stojí, však zatím nechce uvolňovat žádné informace nad rámec těch, které poskytla na začátku ledna.
Regionální týdeníky s předpokládaným názvem 5+2 dny, které mají zahájit nejprve v Plzeňském kraji a postupně se rozšiřovat do celé republiky, budou distribuovány zdarma do schránek obyvatel a pomocí distribučních stojanů. Podle neoficiálních informací se počítá s rozsahem přes 30 stran včetně TV programu. Týdeník má být mutován v 76 verzích.
Pokud se informace o cílovém nákladu 1 mil. výtisků potvrdí, zařadí se Babišovy týdeníky k nejrozsáhlejším regionálním tiskovým projektům v Česku vůbec.
Přestože AGF chce vybudovat podobnou strukturu, jakou mají regionální deníky Deník vydavatelství Vltava-Labe-Press, svým konceptem se Babišův projekt nejvíce podobá týdeníkům Sedmička a bude tedy přímou konkurencí těmto titulům.
Otázkou je, jak rychle bude postupovat rozšiřování týdeníků po jednotlivých krajích České republiky. Je zjevné, že tituly mají pomoci Babišovi a jeho politické iniciativě Ano 2011 v parlamentních volbách v roce 2014. Před zahájením příprav vlastního projektu se Babiš podle neoficiálních informací zajímal o koupi regionálních Deníků, ale i vydavatelství Mladá fronta, které je vydavatelem Sedmičky.
Zdroj: mediaguru.cz
Komentář Jana Hýska:
Mít vlastní medium s velkým zásahem populace je samozřejmě terno. Panu Babišovi tleskám. Podle informací z tisku měl pan Babiš také zájem koupit projekt Sedmička, ale nedošlo k dohodě. Sedmička je téměř identický formát jako chystaný Babišův týdeník a tak se nyní v Sedmičce asi hodně zapotí, bude to přímá a tvrdá konkurence. Možnosti pana Babiše jsou značné a především na tom projektu nemusí (nepotřebuje) vydělat.
Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.
—————
Novinky
—————
Položte dotaz očnímu lékaři v on-line oční poradně
—————
Internetové projekty - dražby a nákupy úspěšných online projektů v ČR
—————
CzechNet má již 1 milion zobrazených stránek měsíčně
—————
Proč velké společnosti neumí sociální sítě a co s tím?
—————
Můj článek si včera přečetlo více než 11.000 lidí a dali mu 2.700 "like"
—————
Vyřešte něco velkého, a obchodní model se najde sám
—————
Rozhovor se zakladatelem serveru Akciecz.cz
—————
Google změřil ROPO efekt v českém prostředí
—————
Vychází mi článek v měsíčníku pro podnikatele
—————