Internet, marketing a media


Proč velké společnosti neumí sociální sítě a co s tím?

04.12.2012 20:42

 

Podle průzkumu společnosti Genesys, která podrobně analyzovala webové stránky firem z Fortune 500, více než polovina těchto firem nezvládá práci se sociálními sítěmi. Na svých webových stránkách často ani neuvádí kontakt na jejich Facebook či Twitter. Navíc velký počet těchto společností, když už pochopí, jak důležité je na sociálních sítích být přítomen, realizují zde pouze klasickou marketingovou "masáž".

Vypadá to tedy, že řada i těch největších a nejůspěšnějších společností si se sociálními sítěmi neví rady. Když zákazník hledá kontakt na danou společnost, tedy chce poradit, získat informace či sdělit svůj požadavek, příliš často je zcela bezradný.

Manažeři velkých firem vnímají sociální sítě spíše jako riziko, než skvělou příležitost. Pak se ale nesmí divit, že zákazníci či potenciální zákazníci odcházejí ke konkurenci, která na sociálních sítích je a především zde umí komunikovat. 

Pokud snad i vaše společnost patří mezi ty, které na sociálních sítích tápou a potřebují poradit a pomoc, možná je nejvyšší čas využít tento kontakt.

Zdroj: Genesys, ICTrevue

Jan Hýsek, jh(z)akciecz.com

 

 

 

Doporučení

Product placement, který stojí za to

Vedení účetnictví a daňová evidence profesionálně

Kontaktní čočky od profesionálů a pod jejich dohledem

EASTWANDER obytné vozy umí

Přidat odkaz

 

 

 

Využijte Hýskův reklamní systém a popožeňte Váš byznys, ať už se věnujete čemukoliv.

Přidat.eu záložku

—————

Zpět


Novinky

17.04.2012 00:43

Pavel Bém v marketingu aneb Blesk přitvrzuje

Zdroj: Blesk, Facebook   Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.

—————

10.04.2012 00:19

Facebook kupuje Instagram

Facebook za miliardu dolarů kupuje Instagram. Dal za něj dvakrát více, než musel   Co je Instagram: Instagram je síť pro sdílení fotografií prostřednictvím mobilního telefonu. Zprvu byl určen jen pro iPhony, na kterých dosáhl díky jednoduchému rozhraní a ovladatelnosti od svého vzniku...

—————

08.04.2012 02:07

Project Glass: Google vyvíjí novou sci-fi technologii

  Internetový gigant Google pracuje na projektu speciálních brýlí, které pomocí mobilního připojení spojí náš svět se světem internetu. Firma tak posouvá o něco dále myšlenku takzvané rozšířené reality, kterou známe třeba z aplikace Google Goggles. Podobné brýle s navigací jsme již...

—————

28.03.2012 23:47

Prodám @ANO2011cz

Prodám @ANO2011cz. ;) Tak tato zpráva se dnes objevila na twitterovém účtu pana Radka Leknera. A kdo že je pan Lekner?  Pan Radek Lekner je: Krajský tajemník @STANcz Ústeckého kraje, člen Hospodářské rady okresu Děčín, bývalý místostarosta a nyní opoziční zastupitel. Jak vidíte, pan...

—————

22.03.2012 02:11

Aktuální žebříček luxusních značek

Pořadí Značka Obor Země Hodnota značky v mld.USD 1 Louis...

—————

20.03.2012 09:35

Facebook - mocná síla propagace

Facebook je v dnešní době jedna z variant jak se zviditelnit na internetu. Facebook je soc. síť, kde na uživatele působí reklama, která je přesně cílená na směr jejich aktivity a zájmy apod. Uživatelé Facebooku navzájem vidí komu se co „líbí“ a navzájem si sdílí stránky, odkazy nebo videa aj....

—————

25.02.2012 22:28

Podnikatel, který není vidět, neexistuje

  Již před řadou let jsem zjistil, že pro úspěch v podnikání je třeba být vidět a je třeba mít dobrou reklamu. A tak jsem do ní začal investovat nemalé částky. A velmi se to vyplatilo. A stále se snažím nacházet nové a ještě efektivnější způsoby reklamy. Co jsem zatím vyzkoušel a co...

—————

20.02.2012 01:51

Dohoda ACTA, Ondřej Neff a můj názor

O víkendu jsem četl rozhovor s Ondřejem Neffem o dohodě ACTA. Doposud jsem na toto téma neměl vyhraněný názor, ale Neff mne přesvědčil. Tento velký propagátor internetu (založil Neviditelného psa v roce 1996) tvrdí, že dohoda ACTA je výjimečně špatná cesta. A že tam jde v principu o jediné a že...

—————

15.02.2012 02:02

Jak pomocí crowdfundingu získat milion dolarů za den

Před pár dny se všude psalo o hře Double Fine Adventure, které se podařilo přes americký Kickstarter získat od veřejnosti za první den přes milion dolarů. Proč se jen velmi málo crowdfundingových kampaní stane takto úspěšnými, a naopak drtivá většina sbírek není nikdy naplněna? Pokusíme se...

—————

13.02.2012 10:42

Popožeňte svůj byznys! Inzerujte na nejčtenějším investičním blogu v ČR

Napište si o individuální nabídku na reklama(z)vrchol.net. Katalogové ceny najdete zde. Třetím stranám nabízíme provizi 15% za zprostředkování inzerce.  Můžete rovněž inzerovat prostřednictvím celé sítě CzechNet.org a podmínky najdete zde. Jan Hýsek   Využíváme První CZ reklamní...

—————