Internet, marketing a media


Podnikatel, který není vidět, neexistuje

25.02.2012 22:28

 

Již před řadou let jsem zjistil, že pro úspěch v podnikání je třeba být vidět a je třeba mít dobrou reklamu. A tak jsem do ní začal investovat nemalé částky. A velmi se to vyplatilo. A stále se snažím nacházet nové a ještě efektivnější způsoby reklamy.

Co jsem zatím vyzkoušel a co se osvědčilo. Především reklamu na internetu, tedy jak PPC kampaně, tak také bannerové kampaně. Situace je pochopitelně velmi ulehčena tím, že již nyní provozuji vlastní reklamní síť CzechNet.org, což je něco k nezaplacení :-) K PPC reklamě na cizích serverech využívám systémy Google i Etarget. 

Další medium, které jsem využil pro svoji reklamu, je tisk. Konkrétně inzerce v týdeníku Sedmička. A využil jsem ji opakovaně. Specielně s tímto článkem jsem měl značný úspěch. 

Vyzkoušel jsem a využívám tedy reklamu na internetu, v tisku a zbývalo otestovat reklamu v radiu

Během posledních tří týdnů jsem měl celkem 50 desetivteřinových spotů v radiu Černá Hora. Vždy v časech 7, 9, 13, 15 a 17h. Spot vytvořil tým v radiu a byl jsem spokojen již s první verzí a běžela po dobu celé kampaně. Text jsem si částečně navrhoval sám a částečně jsem si nechal dobře poradit od lidí z ČH. Reklama byla na "CzechNet.org - První CZ reklamní síť pro podnikatele a investory". Byla tedy cílena na službu a vlastně i server CzechNet.org.

Výsledky? Především jsem nečekal, že mi okamžitě stoupne návštěvnost webu czechnet.org, kde je služba popsána. Spíše jsem si od kampaně sliboval zvýšení povědomí a této službě. Zvýšení prestiže, neboť ne každý podnikatel si může dovolit kampaň v radiu na všech jejich frekvencích (ČH). A samozřejmě jsem čekal, že si i moji stávající i minulí klienti tuto službu, mne i server připomenou. Všechny tyto věci se samozřejmě velmi špatně měří a nebo je to složité a velmi nákladné. Zatím věřím, že to splnilo svůj účel a že to byla dobrá investice. Mám v plánu tu kampaň zopakovat. Dejme tomu za půl roku až rok. 

Pokud jste tedy uvažovali o vlastní kampani v radiu například v Královéhradeckém či Pardubickém kraji, případně v Praze, podmínky a kontakt najdete zde.

Současně jsem velmi přesvědčen o tom, že velký efekt těchto kampaní bude dosažen tím, že budou kombinovány všechny tyto tři kanály, tedy radio, tisk a internet. Nejlépe je samozřejmě býti všude.

A jak inzerujete vy? Napište vaše zkušenosti do komentáře a nebo mi pošlete email na jhy(z)jhy.cz.

Jan Hýsek

 

Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.

Přidat.eu záložku

—————

Zpět


Novinky

17.05.2013 15:17

CPT model má pro inzerenty značné výhody

Inzerovat na akciecz.cz je podstatně výhodnější než na jiných finančních serverech. Zobrazení vašeho banneru jednomu čtenáři vás stojí zlomek toho, co zaplatíte na finančních serverech akcie.cz, penize.cz, finance.cz a dalších. Zatímco jinde nabízejí CPT v řádu stovek, my od dnešního dne nabízíme...

—————

14.02.2013 09:01

Položte dotaz očnímu lékaři v on-line oční poradně

Před pár měsíci jsme s panem primářem oční kliniky v Pardubicích Kordou spustili velmi užitečný web - oční poradnu https://www.ocniradce.cz/. Pokud máte nějaké potíže se zrakem, tak je nyní možné zde přímo online zadat váš dotaz, který odejde přímo do oční kliniky a následně vám bude na váš e-mail...

—————

06.02.2013 02:25

Internetové projekty - dražby a nákupy úspěšných online projektů v ČR

Svět přináší podnikatelům každý den nové podnikatelské příležitosti. Koncem roku 2012 jsem dostal nápad vydražit a prodat svůj již zavedený finanční server Akciecz.cz. Zadařilo se a byl vydražen za 350.000,-Kč. Realizace prodeje probíhá v těchto dnech. Zorganizovat tuto veřejnou aukci nebylo zase...

—————

02.01.2013 00:50

CzechNet má již 1 milion zobrazených stránek měsíčně

  Síť CzechNet.org je sítí padesáti převážně obsahových serverů. Jako celek dosáhla v měsíci prosinci 2012 milionu zobrazených stránek měsíčně (přesně 999.055). Jedná se o 42% nárůst oproti poslednímu měření v 8/2011.    Výsledky naměřené za prosinec 2012: Zobrazené...

—————

04.12.2012 20:42

Proč velké společnosti neumí sociální sítě a co s tím?

  Podle průzkumu společnosti Genesys, která podrobně analyzovala webové stránky firem z Fortune 500, více než polovina těchto firem nezvládá práci se sociálními sítěmi. Na svých webových stránkách často ani neuvádí kontakt na jejich Facebook či Twitter. Navíc velký počet těchto...

—————

27.11.2012 11:50

Můj článek si včera přečetlo více než 11.000 lidí a dali mu 2.700 "like"

Článek 13 důvodů proč Vladimír Franz vyhraje prezidentskou volbu měl včera velký úspěch. Přivedl více než 11.000 návštěvníků a zejména počet "like", kterých je aktuálně 2.700, je zcela nečekaný a na tuzemském internetu se jen tak nevidí. Zásluhu na tom měl zejména fakt, že skupina Vladimír...

—————

21.10.2012 23:48

Vyřešte něco velkého, a obchodní model se najde sám

Rozhovor s celkem geniálním pánem, který se zaměřuje na podporu a motivaci začínajících podnikatelů a startupů najdete zde. Vybírám jeden zajímavý odstavec z článku: Změny jsou potřebné především v mysli lidí a v podpoře podnikatelů. Selhání je v Evropě bolestné a pokořující, zatímco v...

—————

04.10.2012 01:25

Rozhovor se zakladatelem serveru Akciecz.cz

Otázky klade Michal Černocký a odpovídá Jan Hýsek 1) Jak dlouho Vám trvalo vybudovat finanční server AkcieCZ.cz? Pracuji na tom 4 roky. Ale dnes už to skutečně není práce pouze jednoho člověka. Jsme 3 redaktoři a celkem nás je 18 bloggerů. Jistě, i zde platí tzv. Paretův princip, který říká,...

—————

29.09.2012 02:22

Google změřil ROPO efekt v českém prostředí

Co je to ROPO efekt? ROPO efekt (research online, purchase offline), neboli vyhledávání informací o produktech a službách na internetu a jejich následný nákup v kamenných prodejnách, zatím v Česku nebyl nijak změřen. Nově se o to pokusily Google s klientem Vodafone a s výzkumnou agenturou...

—————

04.09.2012 22:27

Vychází mi článek v měsíčníku pro podnikatele

Právě mi vyšel dvoustránkový článek v měsíčníku pro podnikatele OBCHOD a FINANCE. Název článku: Pověst pod palbou internetu. Ročník 9 srpen 2012 strana 24-25. Info pro podnikatele - cena je 39 Kč Jan Hýsek, jh(z)akciecz.com       Doporučení Zapojte se do aukce...

—————