Proč velké společnosti neumí sociální sítě a co s tím?
04.12.2012 20:42
Podle průzkumu společnosti Genesys, která podrobně analyzovala webové stránky firem z Fortune 500, více než polovina těchto firem nezvládá práci se sociálními sítěmi. Na svých webových stránkách často ani neuvádí kontakt na jejich Facebook či Twitter. Navíc velký počet těchto společností, když už pochopí, jak důležité je na sociálních sítích být přítomen, realizují zde pouze klasickou marketingovou "masáž".
Vypadá to tedy, že řada i těch největších a nejůspěšnějších společností si se sociálními sítěmi neví rady. Když zákazník hledá kontakt na danou společnost, tedy chce poradit, získat informace či sdělit svůj požadavek, příliš často je zcela bezradný.
Manažeři velkých firem vnímají sociální sítě spíše jako riziko, než skvělou příležitost. Pak se ale nesmí divit, že zákazníci či potenciální zákazníci odcházejí ke konkurenci, která na sociálních sítích je a především zde umí komunikovat.
Pokud snad i vaše společnost patří mezi ty, které na sociálních sítích tápou a potřebují poradit a pomoc, možná je nejvyšší čas využít tento kontakt.
Zdroj: Genesys, ICTrevue
Jan Hýsek, jh(z)akciecz.com
Doporučení
Product placement, který stojí za to
Vedení účetnictví a daňová evidence profesionálně
Kontaktní čočky od profesionálů a pod jejich dohledem
EASTWANDER obytné vozy umí
Přidat odkaz
Využijte Hýskův reklamní systém a popožeňte Váš byznys, ať už se věnujete čemukoliv.
—————
Zpět
Novinky
01.09.2012 23:22
Zajímavý článek na toto téma najdete zde.
Největší výhody sociálních sítí jsou současně největšími nevýhodami. A všichni byznysmeni a manažeři si na to musí zvyknout. Cokoliv pozitivního či negativního se o firmě či jejich produktech objeví na jednom jediném soukromém profilu, může se šířit...
—————
28.08.2012 21:49
Na internetu běží poněkud morbidní, leč smysl dávající projekt. Podrobnosti najdete zde.
Jan Hýsek
Doporučení
Kontaktní čočky od profesionálů a pod jejich dohledem, Oční klinika Pardubice - Dopřejte Vašim očím tu nejlepší péči!
Vlastní internetové stránky zdarma....
—————
23.08.2012 01:00
Pracuje se na novém zajímavém projektu Medium.com. Přesto, mám zatím o projektu jisté pochybnosti. Jde o to, že pokud je někdo špičkový autor, má zájem něco publikovat na cizím serveru, aniž by z toho měl například finanční profit? Asi ne. A naopak, pokud je někdo teprve "startující"...
—————
22.08.2012 15:03
Podle zprávy v HN respektive studie společnosti Intel se svým virtuálním obrazem manipuluje 59% českých mužů a 56% českých žen. Nejrozšířenější manipulací je zařazování pouze lichotivých fotografií. Češi (ale také Španělé) si také rádi vytvářejí image zábavných provokativních drsňáků.
(Pokud...
—————
16.08.2012 01:03
Společnost Google pokračuje ve své spanilé jízdě. Tato firma je na nejlepší cestě stát se nejvýznamnějším poskytovatelem a "vyhledavatelem" informací na světě. Společnost mimo vlastních inovací vyhledává a následně kupuje nadějné či užitečné společnosti, aby upevnila svoji...
—————
14.08.2012 01:38
Největší tuzemské investice do reklamy:
Pořadí
Firma
Investice do reklamy 2009-2012 (miliony Kč)
1
Mountfield CS
126
2
T-Mobile...
—————
14.08.2012 00:14
V dnešních Hospodářských novinách vyšla celostránková inzerce společnosti AGEL a.s.. Čím je pozoruhodná? Je to inzerce, která není označená jako inzerce. Takový nešvar se v mediích vykytuje celkem často, ale zrovna u respektovaného ekonomického deníku, za který Hospodářské noviny považuji, ...
—————
10.08.2012 23:44
Klíčem k úspěšné internetové kampani je vysoké CTR.
Zdá se to jako jasná věc, ale co stojí za kvalitním CTR?
Naschvál zdůrazňuji kvalitnímu, nikoli pouze vysokému. Při nákupu internetové reklamy se již jen málokdo nechá zmanipulovat počtem impresí, které nikam nevedou, i když mnoho...
—————
08.08.2012 00:27
Server CzechLab prošel kompletním redesignem. Jak se Vám v novém kabátě líbí? CzechLab.cz je taková malá tuzemská laboratoř a věnuje se internetu, marketingu, mediím a s tím vším souvisejícím byznysem. Ohodnoťte prosím nový vzhled v anketě na titulní stránce CzechLab.
Jan...
—————
21.07.2012 03:15
Právě jsem spustil nový server ePlastika.cz, který je určen pro laickou veřejnost, a jak již název napovídá, hlavním tématem je plastická chirurgie. Mimo to poskytuje také prostor pro prezentace profesionálů, tedy odborných novinek, nových léčebných metod, či třeba prezentací jejich...
—————