Internet, marketing a media


PPC reklama aneb Jak jsem na PPC prodělal kalhoty

13.07.2012 21:57

Rozhovor mezi ředitelem a manažerem:

 

Ř: Dobrý den, cílem tohoto týdne je navýšit návštěvnosti našeho slevového eshopu

M: A čeho tím chceme dosáhnout?

Ř: To je snad jasné chceme vydělat víc peněz!!!

M: V tom případě navrhuji vytvořit PPC kampaň na jednotlivé nabídky a využít ta klíčová slova, které nejlépe odpovídají obsahu, bude nutné cílit dle lokality (nabídky mají omezenou platnost a jsou připravena jen pro jednotlivá města)

Ř: Jak dlouho Vám to bude trvat?

M: Máme cca 20 top nabídek, takže 2 hodiny

Ř: To je moc dlouho!

M: V tom případě navrhuji udělat cílení po kategoriích a tím zkrátit čas na přípravu

Ř: To bude trvat jak dlouho?

M: Kategorií máme celkem 5, takže cca 40 minut, ale bude obsahovat více cílových slov a je tam možnost nižší konverze...

Ř: To je jedno, máme teď bonus, kolik dáme za klik?

M: Protože chceme především konverze (nákupy) navrhuji jít střední cestou a začít s cenou okolo 2Kč a uvidíme

Ř: Dobře udělejte to. Kdy budeme mít výsledky?

M: Pokud nasadíme dnes, první relevantní výsledky budeme mít do 3 dnů (většinu plateb příjímáme převodem)

Ř: OK

 

Za 48 hodin

 

Ř: Jak je na tom ta kampaň?

M: Běží a výsledky ještě nemáme.

Ř: Do 10 minut mi připravte výsledky

 

Za 10 minut

 

M: za 1.000 Kč jsme měli 400 kliků a 6.000 zobrazení a konverzi za 2.000 Kč (máme pouze provizi a ne celou částku)

Ř: To je málo - přidejte na kliku (peníze)

M: Ale to nám pouze zvýší náklady, protože stoupnou kliky a budou dražší, nemám raději optimalizovat klíčová slova?

Ř: Ne, klíčová slova přidejte, máte jich jenom 150 na kampaň a za klik dejte 5 Kč

M: Ale to může vést k tomu, že ta kampaň bude prodělečná...

Ř: Udělejte to tak jak říkám.

 

za 2 dny:

 

Ř: Tak jsem na to koukal a ta kampaň nám vydělala 30.000 Kč na obratu

M: Ano, to máte pravdu, ale náklady byly 20.000 Kč, takže jsme prodělali, jak jsem varoval

Ř: To není pravda, nevíte kolik lidí si registrovalo email

M: Vím, bylo to 50 + návštěvníci, kteří nakoupili

Ř: Tak vidíte, to nám ještě vydělá peníze

M: Ale cílem kampaně bylo vydělat, ne získat nové přihlášení, vytvořím ještě kampaň podle mého návrhu, abychom vyzkoušeli, že jde vydělat už na těch klicích?

Ř: Ne dělejte další úkoly, toto funguje

 

*v tomto rozhovoru nejsou uvedeny reálné rozpočty (byly mnohem vyšší)

Z výše napsaného nedělám žádné závěry - ty jsou na Vás

 

V předchozích řádcích jsem Vám představil první příběh je to jen první vlaštovka, těšte se na pokračování!

Pavel Pastor

Zdroj: S hlavou v obratu, iHub.cz

 

 

 

Doporučení

Kontaktní čočky od profesionálů, Oční Centrum - To nejlepší pro Váš zrak

Vlastní internetové stránky zdarma. Rychle a jednoduše. 

Přidat odkaz

 

 

 

Využíváme První CZ reklamní systém pro podnikatele a investory CzechNet.org.

Přidat.eu záložku

—————

Zpět


Novinky

17.05.2013 15:17

CPT model má pro inzerenty značné výhody

Inzerovat na akciecz.cz je podstatně výhodnější než na jiných finančních serverech. Zobrazení vašeho banneru jednomu čtenáři vás stojí zlomek toho, co zaplatíte na finančních serverech akcie.cz, penize.cz, finance.cz a dalších. Zatímco jinde nabízejí CPT v řádu stovek, my od dnešního dne nabízíme...

—————

14.02.2013 09:01

Položte dotaz očnímu lékaři v on-line oční poradně

Před pár měsíci jsme s panem primářem oční kliniky v Pardubicích Kordou spustili velmi užitečný web - oční poradnu https://www.ocniradce.cz/. Pokud máte nějaké potíže se zrakem, tak je nyní možné zde přímo online zadat váš dotaz, který odejde přímo do oční kliniky a následně vám bude na váš e-mail...

—————

06.02.2013 02:25

Internetové projekty - dražby a nákupy úspěšných online projektů v ČR

Svět přináší podnikatelům každý den nové podnikatelské příležitosti. Koncem roku 2012 jsem dostal nápad vydražit a prodat svůj již zavedený finanční server Akciecz.cz. Zadařilo se a byl vydražen za 350.000,-Kč. Realizace prodeje probíhá v těchto dnech. Zorganizovat tuto veřejnou aukci nebylo zase...

—————

02.01.2013 00:50

CzechNet má již 1 milion zobrazených stránek měsíčně

  Síť CzechNet.org je sítí padesáti převážně obsahových serverů. Jako celek dosáhla v měsíci prosinci 2012 milionu zobrazených stránek měsíčně (přesně 999.055). Jedná se o 42% nárůst oproti poslednímu měření v 8/2011.    Výsledky naměřené za prosinec 2012: Zobrazené...

—————

04.12.2012 20:42

Proč velké společnosti neumí sociální sítě a co s tím?

  Podle průzkumu společnosti Genesys, která podrobně analyzovala webové stránky firem z Fortune 500, více než polovina těchto firem nezvládá práci se sociálními sítěmi. Na svých webových stránkách často ani neuvádí kontakt na jejich Facebook či Twitter. Navíc velký počet těchto...

—————

27.11.2012 11:50

Můj článek si včera přečetlo více než 11.000 lidí a dali mu 2.700 "like"

Článek 13 důvodů proč Vladimír Franz vyhraje prezidentskou volbu měl včera velký úspěch. Přivedl více než 11.000 návštěvníků a zejména počet "like", kterých je aktuálně 2.700, je zcela nečekaný a na tuzemském internetu se jen tak nevidí. Zásluhu na tom měl zejména fakt, že skupina Vladimír...

—————

21.10.2012 23:48

Vyřešte něco velkého, a obchodní model se najde sám

Rozhovor s celkem geniálním pánem, který se zaměřuje na podporu a motivaci začínajících podnikatelů a startupů najdete zde. Vybírám jeden zajímavý odstavec z článku: Změny jsou potřebné především v mysli lidí a v podpoře podnikatelů. Selhání je v Evropě bolestné a pokořující, zatímco v...

—————

04.10.2012 01:25

Rozhovor se zakladatelem serveru Akciecz.cz

Otázky klade Michal Černocký a odpovídá Jan Hýsek 1) Jak dlouho Vám trvalo vybudovat finanční server AkcieCZ.cz? Pracuji na tom 4 roky. Ale dnes už to skutečně není práce pouze jednoho člověka. Jsme 3 redaktoři a celkem nás je 18 bloggerů. Jistě, i zde platí tzv. Paretův princip, který říká,...

—————

29.09.2012 02:22

Google změřil ROPO efekt v českém prostředí

Co je to ROPO efekt? ROPO efekt (research online, purchase offline), neboli vyhledávání informací o produktech a službách na internetu a jejich následný nákup v kamenných prodejnách, zatím v Česku nebyl nijak změřen. Nově se o to pokusily Google s klientem Vodafone a s výzkumnou agenturou...

—————

04.09.2012 22:27

Vychází mi článek v měsíčníku pro podnikatele

Právě mi vyšel dvoustránkový článek v měsíčníku pro podnikatele OBCHOD a FINANCE. Název článku: Pověst pod palbou internetu. Ročník 9 srpen 2012 strana 24-25. Info pro podnikatele - cena je 39 Kč Jan Hýsek, jh(z)akciecz.com       Doporučení Zapojte se do aukce...

—————