Internet, marketing a media
Google změřil ROPO efekt v českém prostředí
29.09.2012 02:22Co je to ROPO efekt?
ROPO efekt (research online, purchase offline), neboli vyhledávání informací o produktech a službách na internetu a jejich následný nákup v kamenných prodejnách, zatím v Česku nebyl nijak změřen. Nově se o to pokusily Google s klientem Vodafone a s výzkumnou agenturou Millward Brown.
Výsledek?
Studie celkově přinesla zjištění, že na jednoho zákazníka, který nakoupí online, připadají čtyři zákazníci, kteří hledali informace online a následně svůj nákup realizovali v kamenné prodejně!
Komentář JH:
Toto již vím nebo spíše tuším delší čas. Ostatně dělám to velmi často také tak. Nyní je zde i jeden z prvních výzkumů a důkazů.
Zdroj: mediaguru.cz
Jan Hýsek, jh(z)akciecz.com
Doporučení
Právě probíhá aukce AkcieCZ.cz!
Product placement, který stojí za to
Kontaktní čočky od profesionálů a pod jejich dohledem, Oční klinika Pardubice - Dopřejte Vašim očím tu nejlepší péči!
EASTWANDER obytné vozy umí
Využijte Hýskův reklamní systém a popožeňte Váš byznys, ať už se věnujete čemukoliv.
—————
Novinky
—————
Trendy: Facebook je Googlem včerejška
—————
Displej reklama má potenciál 200 miliard dolarů
—————
The Huffington Post aneb noviny "všech" pro všechny
—————
Informace pro návštěvníky
—————
Webová prezentace byla spuštěna
—————